ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
Θέμα:
« Το επιχειρηματικό μοντέλο της επόμενης ημέρας»
Η πολύχρονη εμπειρία μας, σε συνδυασμό με την επιστημονική μας γνώση, μας δίνουν την δυνατότητα να προτείνουμε στις επιχειρηματικές τάξεις ένα σύγχρονο αναπτυξιακό επιχειρηματικό μοντέλο προσαρμοσμένο στην Ελληνική πραγματικότητα και στο δρόμο που έδειξε η Πανδημία.
Το επιχειρηματικό μοντέλο Θα παρουσιαστεί διαδικτυακά στις 14/5/ 2021 και ώρα 8:30 μ.μ. Αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο Διοίκησης το οποίο εξασφαλίζει τη βιωσιμότητα και τη ρευστότητά στην επιχείρηση. Οδηγεί στην ανάκαμψη και ανάπτυξη με πραγματικούς όρους ανταγωνιστικότητας και μετρήσιμους στόχους προστιθέμενης οικονομικής αξίας.
Η συγκεκριμένη εσπερίδα πραγματοποιείται υπό την αιγίδα των επιμελητηρίων:
ØΜεσσηνίας
ØΛάρισας
ØΣερρών
ØΚαβάλας
ØΠιερίας
Και υπό την αιγίδα της Π.Ο.Ε.Τ.Ν. Πανελλήνια Ομοσπονδία Επιχειρηματιών Τουρισμού & Ναυτιλίας.
Η όλη εσπερίδα πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας Zoom. Για δηλώσεις συμμετοχής στείλτε μας e–mail στο Info@fbs.com.gr το ονοματεπώνυμο και την ιδιότητα σας μέσω του e–mailπου θέλετε να σας σταλεί σύνδεσμος συμμετοχής σας. Λίγες ώρες πριν το σεμινάριο θα σας σταλεί σύνδεσμος Zoom. Εναλλακτικά μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή, εφόσον είστε εγγεγραμμένος/νη, σε αυτούς, σε έναν από τους φορείς που αναφέρονται παραπάνω.
Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας καθώς το μέγεθος της αίθουσας δεν είναι απεριόριστο.
Ακολουθεί ο πίνακας περιεχομένων του σεμιναρίου:
ΝΕΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΕΝΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
1. Σκοπός
2. Το εννοιολογικό περιεχόμενο των παρακάτω:
2.1. Επιχειρηματικό μοντέλο / Οικονομικό μοντέλο
2.2. Βιώσιμη επιχείρηση
2.3. Αναπτυσσόμενη επιχείρηση
3. Το νέο επιχειρηματικό μοντέλο ως πρόταση της F.B.S.
4. Το επιχειρηματικό μοντέλο, το επιχειρηματικό περιβάλλον και η Ελληνική Πραγματικότητα
5. Marketingκαι χρηματοοικονομικά: σημεία τριβής και επαφής
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ: ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ… …ΧΑΡΑΣΣΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
1. Η επιχείρηση το τέλος του 2019
2. Η επιχείρηση εν μέσω πανδημίας: τάσεις και επιπτώσεις ανά τρίμηνο το 2020
3. Η κατάσταση του κλάδου και οι δυνάμεις του ανταγωνισμού της επιχείρησης εν μέσω πανδημίας
4. Οι γενικοί στόχοι της Στρατηγικής, μέσα από το νέο επιχειρηματικό μοντέλο
4.1. Βιωσιμότητα (επίπεδο, όρια και αντοχές)
4.2. Ρευστότητα (Στατική – Δυναμική)
4.3. Ανταγωνιστικότητα σε όρους ανάπτυξης
5. Η δυναμική του επιχειρηματικού μοντέλου – όρια και αντοχές, StressTestγια το επόμενο βήμα.
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ – ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
1. Ορίζοντας τα όρια της μεικτής κερδοφορίας, με βάση τους τομείς δραστηριότητας και το μίγμα πωλήσεων
2. Συντελεστής απορρόφησης μικτής κερδοφορίας – περιθώριο συνεισφοράς
3. Τα λειτουργικά έξοδα της επιχείρησης
3.1. Προσδιορισμός με βάση την:
α) Σκοπιμότητα
β) Αναγκαιότητα
γ) Αποτελεσματικότητα
3.2. Έλεγχος εξόδων με βάση την:
α) Φύση
β) Συμπεριφορά
γ) Λειτουργία
4. Λειτουργική κερδοφορία (EBITDA)
5. Ανάγκες κεφαλαίου κινήσεως και ρευστότητα της επιχείρησης
6. Χρηματοδοτική και λειτουργική αναδιάρθρωση
7. Καθαρή χρηματοροή
8. Ποιότητα κερδοφορίας
ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΑΜΨΗ
ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ
1. Το επιχειρηματικό περιβάλλον και ο επιχειρηματικός κίνδυνος
2. Η αποδοτικότητα μετά το EBITDA
2.1. Καθαρό Περιθώριο Κέρδους
2.2. Αποδοτικότητα Ιδίων Κεφαλαίων
2.3. Αποδοτικότητα Απασχολούμενων Κεφαλαίων
3. Άλλο ανταγωνισμός και άλλο ανταγωνιστικότητα
4. Η ανταγωνιστικότητα με οικονομικούς όρους
4.1. Μεγέθυνση (ρυθμός ανάπτυξης)
4.2. Απόδοση συνόλου ενεργητικού
4.3. Δανειακή βιωσιμότητα
4.4. Συνολική βαθμολογία της ανταγωνιστικότητας της επιχείρησης
5. Η προστιθέμενη αξία της επιχείρησης
6. Η δημιουργία και το ύψος της προστιθέμενης αξίας ως απώτερος στρατηγικός στόχος της επιχείρησης